klaar voor vertrek - Reisverslag uit Enschede, Nederland van jannieklara - WaarBenJij.nu klaar voor vertrek - Reisverslag uit Enschede, Nederland van jannieklara - WaarBenJij.nu

klaar voor vertrek

Door: jannieklara

30 November 2008 | Nederland, Enschede

We zijn bepakt en bezakt en net onder de 20 kg gebleven [ alhoewel de handbagage loopt ook al aardig die kant op]. Afscheid genomen van familie,vrienden en bekenden. Vanavond nog lekker Hollandse pot gegeten bij de moeder van Klara [hazenpeper,rode kool,peertjes,purree en eigen gemaakte appelmoes]. We kunnen vertrekken. Bedankt voor al jullie reacties en goede wensen en we hopen gauw weer iets van ons te laten horen . Lieve groet, Klara en Jannie

• 01 December 2008 - 08:42

Anita:

Jannie en klara, we wensen jullie een prima vlucht toe en we houden de mail in de gaten. Liefs Hajo en Anita

• 01 December 2008 - 13:48

Kylian En Carolien:

Hi Klara en Jannie,

Vanmorgen nog in rust koffie bij jullie gedronken, alles was gepakt en geregeld, jullie waren super relaxed! Echt ervaren reizigers! Wij zullen alle steun (ik) en knuffels (Kylian) en gezelligheid (wij) erg missen maar wensen jullie een super tijd toe! Hou ons op de hoogte en kom gezond weer terug, Liefs, Kylian, Rogier, en Carolien

• 01 December 2008 - 18:39

Jennie:

Ha Jannie en Klara, dat heb je goed gedaan, nu alleen de handbagage sjouwen en dan van een hele mooie en warme tijd genieten, groetjes Jennie en de rest, het gaat jullie goed!!!!!

• 01 December 2008 - 21:06

Cor En Annemarie:

ha Jannie en Klara,
    Hopelijk hebben jullie goede reis (gehad).
    Een hele goede tijd daar.
    We zijn benieuwd naar jullie eerste ervaringen.
    Hartelijke groet C&A

• 02 December 2008 - 08:30

Mirjam:

hallo, via de site kwam ik op jullie weblog .. zelf ben ik ook 3 maanden in noach's ark geweest samen met een vriendin en wij zijn in mei terug gekomen.. we missen het nog elke dag dus:"geniet van elke dag maar dat zullen jullie ook zeker gaan doen! Het zijn zulke byzondere kinderen ... Heel veel succes en doe ze daar maar de groetjes!

Groetjes Mirjam

• 02 December 2008 - 12:37

Annie:

Dag Klara en Jannie,
    hopenlijk is de reis voorspoedig verlopen en zijn jullie goed op de plaats van bestemming aangekomen. We kijken uit naar jullie eerste ervaringen.
    Groetjes Annie (ook van Paul)

• 02 December 2008 - 17:32

Wilma:

Lieve Jans en Klara goeie
    vlucht gehad een hele gezellige goede tijd toegewenst bereknuffels voor de kids en jullie

• 02 December 2008 - 18:21

Koos En Henriëtte:

Goedenavond ladies,
    Wij haden de eer om jullie uit te zwaaien op de luchthaven Dusseldorf!
    Wat maakten jullie het spannend bij de douane: tassen werden uitgepakt, maar na enige tijd ook weer ingepakt. Gelukkig kregen wij de zakken met taaipoppen niet mee terug naar Hengelo, maar gingen deze samen met de cadeautjes en Philips lampen en nog veel! meer mee het vliegtuig in.
    Met jouw duim omhoog, Klara, was het voor ons tijd om weer naar huis te gaan. Inmiddels hebben jullie de reis met Jimmy, de chauffeur al achter de rug en hebben jullie kennis gemaakt de 90 kids.....Groet en kus ook van je moeder (uitslag zelfde).
    Koos en ik wensen jullie een heel gezellige Sinterklaas.

• 03 December 2008 - 21:41

Monique:

Hey Jannie en Klara,
    Wat een enorme leuke actie om naar de wezen in Oeganda te gaan! Dat jullie veel liefde mogen geven aan de kids en een heerlijke tijd daar mogen hebben! Hoe dan ook warmte zal je terug krijgen!
    Groetjes van Monique uit het koude kikkerlandje