nog een paar weekjes - Reisverslag uit Enschede, Nederland van jannieklara - WaarBenJij.nu nog een paar weekjes - Reisverslag uit Enschede, Nederland van jannieklara - WaarBenJij.nu

nog een paar weekjes

Door: jannieklara

02 November 2008 | Nederland, Enschede

De laatste spuiten zijn gehaald en de eerste spulletjes om mee te nemen zijn al gebracht.We moeten wel in de gaten houden dat we niet over de 20 kg. komen. We zijn van plan om binnenkort een nieuwsbrief rond te sturen met info over onze reis. Ook op ons werk moeten we nog veel dingen regelen voordat we weg kunnen. We merken wel dat veel mensen al met ons meeleven en de eerste berichtjes op onze site zijn binnen.Willen jullie meer weten over Noah's Ark , op de site www.nacmu.org vind je alle informatie.Wordt vervolgd.

• 02 November 2008 - 17:10

Anita S:

Hai janny en Klara,
    Leuk dat jullie een nieuwsbrief gaan maken (nog wel tijd hiervoor?:)
    20 kg is niet veel,maar moet lukken. Er zijn vast wel mensen met hele waardevole tips over het inpakken enzo. Gelukkig zien we elkaar nog even , het is nog niet zover. Rustig aan op het werk!
    doei doei Anita

• 03 November 2008 - 21:41

Koos En Henriëtte:

Eind deze week zullen we zorgen dat jullie onze cadeautjes krijgen, zodat je er vast rekening mee kunt houden. Wat betreft dat inpakken: Draag zoveel mogelijk kleren, dan houden jullie ruimte over voor andere spulletjes...'t Is maar een idee!? K&H

• 05 November 2008 - 16:48

Hennie R:

hallo dames,
    De site ziet er al leuk uit
    Ik zal vaak even neuzen op de site of er weer een update is van jullie.
    Leuk hoor dat we op deze manier jullie doen en laten toch nog mee kunnen lezen
    veel plezier nog met de voorbereiding
    groetjes

• 10 November 2008 - 12:50

Roland En Quinn:

Hai Klara en Jannie. Mooi dat het helemaal gelukt is met de waarbenjij site.
    Succes met het regelen van de laatste voorbereidingen en nog bedankt voor de leuke kaart! Groetjes Roland en Quinn

• 24 November 2008 - 17:32

Albert En Yolanda:

Wij wensen jullie een goede vlucht en reis.

• 24 November 2008 - 22:50

Gerdine Streuper:

Hallo Janny en Klara, weet je zeker dat je maar 20 kilo mee kan nemen? Volgens mij, als je met klm vliegt, mag je 2 keer de "normale" aantal kilo's meenemen!
    Iets om nader naar te informeren?
    Veel plezier bij de voorbereidingen, ik hou de site in de gaten want ik ben erg geïnteresseerd in het wel en wee bij NACMU.

• 26 November 2008 - 10:21

Hetty:

Hey Klara en Janny
    Wij hebben al afscheid genomen maar de reis komt steeds dichterbij. Wat beteft die 20kg jullie hebben toch wel connecties bij de KLM ??!! Pas goed op jullie zelf !!!

• 27 November 2008 - 22:12

Reina:

Hallo Jannie en Klara , we willen jullie even langs deze weg een fijne vlucht en een mooie tijd wensen , leuk dat we jullie zo kunnen volgen !!!
    Hartelijke groetjes van Reina en Henk

• 29 November 2008 - 20:32

Ingrid:

Hoi Jannie en Klara,

Een hele goede vlucht maandag.
    Leuk om jullie te volgen. Ben eccht heel benieuwd hoe het jullie vergaat.

Groetjes Ingrid en Marc

• 30 November 2008 - 08:33

Marjan En Jeroen:

Dank voor jullie nieuwsbrief; we zijn nu al benieuwd naar de volgende, maar trek eerst de deur maar achter je dicht. Een goede start gewenst!

• 30 November 2008 - 11:04

PetraPiet:

Heej Jannie en Klara,
    Heb jou (Jannie) diverse keren geprobeerd te bellen afgelopen week. Zonder resultaat. Geeft niet. We hebben mekaar gelukkig begin oktober nog gezien/gesproken en heel gezellig "gechineesd"!
    Hartstikke leuk deze website. Ik zal er VAAK te vinden zijn. Piet en ik wensen jullie heel veel plezier in alles wat jullie daar gaan doen.KANJERS !!!
    Dikke kus.
    P.+P. xxxxxx

• 30 November 2008 - 20:10

Gert-Jan En Marion:

Hoi Jannie en Klara,
    Het is bijna zover, wij wensen jullie nogmaals een goede reis en een goede tijd daar.
    groetjes Gert-Jan en Marion

• 03 December 2008 - 22:24

Servaas En Ineke:

Hallo meiden,
    We hadden jullie nog een goede reis willen wensen. Te laat, jullie zijn er al. We gaan jullie absoluut volgen en wensen jullie voor nu een fijne sinterklaas.
    Maak er een mooi verblijf van. Groetjes, Servaas en Ineke