We hebben een website! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van jannieklara - WaarBenJij.nu We hebben een website! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van jannieklara - WaarBenJij.nu

We hebben een website!

Door: klarajannie

21 Oktober 2008 | Nederland, Enschede

Gisteren crashte de computer, maar nu hebben we toch echt een website. Over een kleine 6 weken vertrekken we naar Oeganda voor 3 maanden vrijwilligerswerk in kinderhuis Noah's Ark in Mukono. Natuurlijk zijn we nu druk met de voorbereidingen: wat nemen we mee en wat nemen we niet mee vooral, prikken, visum, plannen van afspraken, engels bijspijkeren (aan het afrikans beginnen we maar niet),verzekering, overdragen van het werk en allerlei besognes en last but not least ontdekken hoe deze site werkt voor ons als techneuten. Gelukkig hebben we diverse hotlines die ons wel willen bijstaan, gelukkig!
Wordt vervolgd.

• 22 Oktober 2008 - 22:22

Berry:

De eerste digitale stap is gezet! 't Ziet er prima uit. Leuke foto met vlag. Veel succes met alle voorbereidingen ...

• 27 Oktober 2008 - 18:40

Douwe En Wilma:

Lieve Jannie en Klara,
    We hebben jullie site gevonden en houden hem straks in de gaten!
    Het is geweldig wat jullie met z'n tweetjes gaan doen! We kunnen nu leuk meeleven met jullie avontuur.

Groeten vanuit Dronten.

• 29 Oktober 2008 - 14:37

Hanneke Hulsink:

Hallo,
    Jippie gevonden. Hartstikke leuk! Ik hou alles in de gaten. Lijkt me super. heb de site van Noahs ark ook al gezien.

Gr. Hanneke

• 22 November 2008 - 20:32

Annemieke:

Hoi Jannie & Klara!
    Jullie gaan bijna weg en mama, evelien en ik zijn nu bij jou. (Jannie)
    Ik wens jullie een hele fijne "vakantie" toe en hoop dat jullie veel plezier hebben!
    Liefs en dikke kus,
    Annemieke

• 26 November 2008 - 20:53

Harry & Liny:

Lieve Klara en Jannie,

Het lijkt ons een geweldige onderneming.

Wij wensen jullie een goede reis en veel plezier en sterkte de komende periode in Noah's Ark.

Tot ziens en horens.

Harry & Liny

• 01 December 2008 - 18:34

Lenie:

hallo jannie en clara.
    Wat een avontuur zeg,heel leuk en vooral er leerzaam denk ik, hoop dat jullie een geweldige tijd hebben daar, liefs van lenie (en Dick) uit arnhem,xxxx

• 03 December 2008 - 11:21

Wies:

Hoi ! Eindelijk gelukt om jullie site in te komen. En hoe is de reis verlopen ? Het was wel een ergg lange. Het zal nog even wennen zijn aan de temperatuur daar, maar ik vermoed dat ze aangenamer is dan hier. Liefs, ML