alweer een paar dagen - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van jannieklara - WaarBenJij.nu alweer een paar dagen - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van jannieklara - WaarBenJij.nu

alweer een paar dagen

Door: jannieklara

06 September 2016 | Oeganda, Mukono

Vanaf zaterdagnacht zijn we weer in Oeganda. Yolanda en Albert hebben ons zaterdagmorgenvroeg opgehaald en ons afgezet bij Schiphol. We waren hier heel blij mee: we hadden 4 koffers van elk 23 kg mee +2 naaimachines als handbagage. Alles is weer meegekomen. Bij aankomst werden we meteen gecontroleerd op gele koorts. Onze visum hadden we al vanuit nederland geregeld. Daniel van Noah's ark stond al 1 1/2 uur op ons te wachten. In Noah's ark hebben we fijn weer het huisje van vorig jaar.
Zondagmorgen op de koffie bij Piet en Pita die voor sponsering maandag een paar weken naar amerika gaan. ' s Middags een kerkdienst met 13 volwassendoop: midden in de kerk was een bad opgezet.
We hebben foto's voor de kinderen van vorig jaar meegenomen dus telkens krijgen we bezoek, ook van de grote meiden en jongens.
Verder gan we deze weken bezig om een speeltent te maken. Een leuke klus.
Bij onze buurvrouw Tamar is vaak en ong. 1 jarig ondervoed meisje die we ook extra aandacht geven. Verder hebben alle kinderen schoolvakantie dus overal lopen kinderen rond. Dus genoeg te doen.
We genieten volop en vinden het erg leuk alle bekenden weer te zien.
Ook de apen, hornbills en andere vogels zijn er. We hopen snel weer wat op de site te zetten. En wie weet ook foto's. Groeten van aunti Jannie en aunti Klara

• 06 September 2016 - 16:45

Adri:

Fijne tijd daar met veel leuke en goede ontmoetingen, wat heerlijk om er weer te zijn denk ik,duidelijk is dat jullie je daar ook nuttig kunnen maken. Goede tijd daar.groet
    Adri

• 06 September 2016 - 17:05

Albert En Yolanda :

Ha Klara en Jannie,
    Fijn dat jullie goed over zijn gekomen en een fijne tijd in het verre Oeganda. Groetjes Albert en Yolanda

• 06 September 2016 - 17:44

Wilma De Beer:

Lieve Jannie en Klara, fijn wat van jullie te horen. Heerlijk jullie huisje van vorig jaar.Wij wensen jullie een hele goede, gezellige tijd toe met alle kids van Noahs Ark, wat een blijdschap dat jullie ee weer zijn.
    Liefs bereknuffels voor de kids en jullie van Wilma en Douwe