laatste week - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van jannieklara - WaarBenJij.nu laatste week - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van jannieklara - WaarBenJij.nu

laatste week

Door: jannieklara

03 Oktober 2016 | Oeganda, Mukono

en nu zijn we alweer aan onze laatste week.
Vanuit een internetcafe doen we een poging om nog een kort bericht te schrijven.
Vorige week na onze 6 daagse reis zijn we aan de slag gegaan met een 2e tent: voor het kinderhuis. Toen deze klaar was en opgehangen, werd deze meteen belaagd door wel 30 kinderen. Een teken dat ze er erg blij mee waren. Deze week kwam ook een belangrijk (?) persoon van de UN langs, de band speelde een welkom, er was een rondleiding en zakkenlopen en touwtje springestafette werden getoond. een hele happening.
Woensdag hebben we van geld dat we gekregen hadden, babystoeltjes gekocht in Kampala, 6 stuks. In kinderhuis werden er direct een aantal ingezet. Op onze laatste dag op Noah's Ark zijn we nog meegeweest op Outreach naar 3 basisscholen. De meisjes kregen hun 3e vaccinatie tegen tetanus en ook kregen ze 2 uitwasbare maandverband met uitleg. Was weer heel bijzonder om mee te maken.
Eind van de dag zijn we met onze taxi Jimmy naar Mariska en familie gegaan. Hier brengen we nog gezellig een aantal dagen door. Vrijdag hopen we weer veilig in Nederland te landen. Liefs van ons jannieklara

• 03 Oktober 2016 - 18:30

Adri:

Lieve dames
    Het zit er bijna weer op, wat hebben jullie weer veel goede dingen gedaan en er van genoten.
    Ook veel gezien.
    Het zal weer wennen zijn thuis, op naar een volgende keer.
    Goede vlucht terug
    En alle goeds in Nederland.
    Lieve groet
    Adri

• 04 Oktober 2016 - 10:42

Lourens Touwen:

dag Jannie en Klara,

Met belangstelling en instemming jullie activiteiten in Uganda gevolgd. Jullie zijn goed bezig.
    Een hartelijke groet van Lourens uit Assen

• 05 Oktober 2016 - 18:03

Wilma De Beer:

Lieve Jans en Klara, wat een super mooie belevenissen en de tent een feest natuurlijk, geweldig hoor.Geniet van jullie laatste dagen met de kids van Noahs Ark en een hele goeie terugreis gewenst alvast.
    Liefs bereknuffels Douwe en Wilma