Nog een week en dan - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van jannieklara - WaarBenJij.nu Nog een week en dan - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van jannieklara - WaarBenJij.nu

Nog een week en dan

18 Augustus 2013 | Oeganda, Mukono

Volgende week zijn we, als alles volgens schema loopt, in Oeganda. Nu eerst nog een weekje werken en de noodzakelijke inkopen doen. Allebei een nieuw paspoort, de oude dollars ingewisseld voor nieuwe, te gebruiken voor onze visum op het vliegveld. Vorig jaar bijna niet genoeg "nieuwe" dollars voor onze visum. Vrijdag starten we met onze malariapillen. Deze week nog lekker bruine boterhammen met kaas eten, genieten van de warme douche en een goede matras.
Vanmorgen in Twente regen en 18 graden, dus geen tuinweer, maar lekker weer om te pakken, want 2 x 23 kg pp is nogal wat.
En bedankt al voor de 2 reacties: we worden dus nog gevolgd.

• 18 Augustus 2013 - 13:36

Wilma Welten:

Hallo, snel evenreageren want ondanks dat jullie mij niet kennen volg ik jullie wel hoor.Ik ben zelf ook al op Noah's Ark geweest en nog erg betrokken bij het project. Dus aub blijven schrijven want ik kijk naar jullie verslag uit.
    Groet Wilma

• 18 Augustus 2013 - 14:09

Dianne:

Ja hoor, ik volg alles, dus blijf maar schrijven! :-)

• 22 Augustus 2013 - 21:38

Annie Wilderink:

Hallo Klara en Jannie
    Jullie gisteren op het werk nog even gesproken.
    Het verhaal van Nathalie over de geboorte van hun eerste kleinkind gelezen.
    Het relativeert onze zorgen over de a.s. geboorte van ons eerste kleinkind.
    Paul en ik wensen jullie veel succes op jullie (vierde? ??) Reis naar Uganda, super dat jullie dit weer doen.
    Goede reis en een mooie tijd.

Groetjes Paul en Annie