1 á 2 daagjes werken en 50 jarig huwelijksfeest - Reisverslag uit Enschede, Nederland van jannieklara - WaarBenJij.nu 1 á 2 daagjes werken en 50 jarig huwelijksfeest - Reisverslag uit Enschede, Nederland van jannieklara - WaarBenJij.nu

1 á 2 daagjes werken en 50 jarig huwelijksfeest

Door: jannieklara

26 Augustus 2010 | Nederland, Enschede

Even een kort berichtje voor vertrek.
Nog 5 nachtjes slapen en nog maar 1 á 2 dagen werken en dan vertrekken we op dinsdagochtend eeeerg vroeg vanaf Dusseldorf via Amsterdam naar Entebbe in Oeganda. We mogen samen 92 kg meenemen, dat lijkt veel, maar we krijgen zoveel mee van familie, vrienden en collega's om ons heen dat we nog moeten kiezen ook wat wel/niet mee kan (wat achter blijft gaat ook naar het goede doel,hoor). De muizenvallen gaan in ieder geval wel mee :). Zaterdag voor ons vertrek hebben we nog een 50 jarig huwelijksfeest van oom Lourens&tante Louwine (familie Klara), met opbrengst voor New Horizonschool (babyclass) van Noah's Ark in Mukono,onze reisbestemming. We verheugen ons er erg op iedereen na een jaar weer terug te zien, te spreken en te knuffelen, al wordt het weer flink oefenen met de (nieuwe) namen.

• 26 Augustus 2010 - 07:22

Margreeth:

Lieve Klara en Jannie,

wij wensen jullie een goede gezegende tijd toe!
    Veel plezier en pas goed op elkaar.

liefs Henk en Margreeth

• 27 Augustus 2010 - 06:59

Douwe En Wilma:

Lieve Jans en Klara,
    Bijna is het zover,op naar Uganda.We wensen jullie samen een hele goeie reis en geweldige tijd toe.Een plek in jullie hart,de kids zullen ook dolblij zijn jullie daar weer te zien!Geniet ervan en doe voorzichtig,
    Berekus Wilma en Douwe,we zien nu al uit naar jullie reisverslagen!

• 28 Augustus 2010 - 12:11

Albert En Yolanda:

Klara en Jannie
    Wij wensen jullie een goede reis en een fijne tijd in Oeganda toe, en Klara als wij jou morgen nog zien krijg je nog een dikke knuffel van ons. Verder heel veel plezier en doe Mariska en kids de groeten van ons.
    A en Y

• 28 Augustus 2010 - 17:56

Rianne :

Hoi Klara en Jannie
    Ik wens jullie samen met alle andere collega s een goede reis toe en ben erg benieuwd naar jullie verslag kan me zo geen voorstelling maken van alles. dus klets maar raak!
    groetjes Rianne

• 30 Augustus 2010 - 20:40

Ingrid:

Klara en Jannie, een hele goede reis gewenst en een super vakantie! Heel veel plezier en geniet van het weerzien van je oude contacten. Wat leuk dat jullie vorige reisverhalen ook nog te lezen zijn!

liefs Ingrid

• 31 Augustus 2010 - 11:46

Hetty:

We wensen jullie een goede reis, en een hele fijne vakantie (niet te veel foto's maken he!)
    Hartelijke groeten aan Mariska en de kids

groetjes
    H&H

• 31 Augustus 2010 - 16:22

Annie/Paul Wilderink:

Dag Klara en Jannie,

ook van ons beiden nog een goede reis en een fijne tijd in Uganda.
    Hebben we nu 2 waarbenjijnu-sites bij te houden.

Groetjes Paul en Annie

• 01 September 2010 - 06:34

Wies:

Hallo beiden. Ik hoop dat julie een goede reis hebben gehad en jullie je zware bagage goed hebben kunnen overbrengen. Veel plezier van jullie ontvangst daar en ik hoop dat het weer een geweldige tijd voor jullie zal worden. ML

• 02 September 2010 - 13:51

Koos En Henriëtte:

Lieve Klara en Jannie,
    Inmiddels zijn jullie al weer bijna 2 dagen geleden aangekomen in Oeganda.
    Kleine hindernissen: ...door de wekker heen slapen, maar toch maar heel iets te laat vertrekken uit Enschede.
    ....Vertraging van 25 minuten naar Amsterdam...
    We hebben nog gezwaaid toen we zaten te ontbijten op de luchthaven van Dusseldorf!
    De weegschaal bij het inchecken sloeg wel iets verder door. Volgens ons was het 97 kg. Maar er werd niets van gezegd.
    Nu maar hopen dat de kaas, haring en wat er verder nog allemaal meegesleept werd met plezier ontvangen wordt.

Veel plezier!
    Mocht het niet lukken om te mailen, dan zien we het straks allemaal wel op de video en de foto's.
    Liefs Koos en Henriëtte