Eindelijk toch weer foto's - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van jannieklara - WaarBenJij.nu Eindelijk toch weer foto's - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van jannieklara - WaarBenJij.nu

Eindelijk toch weer foto's

Door: jannieklara

04 Februari 2009 | Oeganda, Mukono

Vandaag 4 februari, Henk van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag!!!
Jannie is samen met de schilder Simon de nieuwe office aan het schilderen. Wij hebben 2 nachtjes een loge van 1 1/2 jaar: Zefanja, een kind van een van de vrijwilligster,heel gezellig. Morgen mogen we eer pannenkoeken bakken, Hannah wordt 10 jaar (vandaag is Kaleb 1 jaar). En nu een poging met foto's.....maar kijk daar voor op "safari en dagje uit" want daar zijn ze geplaatst als het goed is :]

• 04 Februari 2009 - 13:47

Rob Flink:

Het is geweldig en bijzonder jullie verhalen te lezen. Als jullie straks thuis zijn hoor ik de details wel van Klara.
    Ben onfortuinlijk terug gekomen van de wintersport. Op de laatste dag aangekied en daar 6 gebroken ribben aan over gehouden! Pech, maar ze groeien wel wel naar elkaar toe, dat is een troost. Voordeel dat ik regelmatig kan kijken op jullie site en de Oegandese avonturen nauwgezet kan volgen.
    Hele goede tijd verder.

hartelijke groet,
    Rob Flink

• 04 Februari 2009 - 15:12

Henk:

Lieve Klara,

Vanmorgen je SMS voor mijn verjaardag al vroeg ontvangen en dan ook nu nog op jouw site worden gefeliciteerd! Wat een eer. Geweldig om jouw zo te volgen. Wij vieren hier vanavond uitgebreid mijn verjaardag. In de tuin staat een Abraham van ongeveer 6 meter hoog! We zullen ook op jou het glas heffen.

liefs van je broer Henk

• 04 Februari 2009 - 16:56

Albert En Yolanda:

Ha Klara en de rest,

Wat een superleuke foto's en wat maak je veel mee. Toch willen we wel even weten of het eten echt zo erg is want je ziet er erg hollands welvarend uit vinden we op de foto's. Geniet er nog van, veel groeten ook aan iedereen, van Albert en Yolanda

• 04 Februari 2009 - 17:10

Anita S:

Hai jannie en Klara,
    Jannie je hart weer op kunnen halen aan het klussen? Morgen weer pannenkoekendag, eenmaal in Nederland kun je geen pannenkoek meer zien, laat staan eten.
    (We kunnen wel een chatbox beginnen; Henk gefeliciteerd en Rob; wat een pech! het verhaal had me nog niet bereikt, maar dat komt omdat (Klara) mijn spreekbuis er niet meer is op het werk. Beterschap Rob!)Hoe bevalty jullie het nu bij de kleintjes nu de grote kinderen op school zitten? We lezen het vast nog wel.
    Liefs Anita

• 04 Februari 2009 - 19:57

Jody:

Ha die Klara en Jannie
    Klara, gefeliciteerd met die Abrahambroer van je.
    Wat is hij oud hè!!
    Ik heb even goed ingezoomed op jullie foto's, maar ik zie nog geen magere kopjes.
    Conclusie:alles gaat goed.
    Hier dwarrelen af en toe wat sneeuwvlokjes naar beneden, gek idee zeker.
    Geniet van de laatste weekjes. voor je het weet is het al weer voorbij.
    Lieve groeten

• 04 Februari 2009 - 20:57

Lydia L.:

Hallo Klara en Jannie,
    Midden in de verhuizing vind ik toch steeds tijd om jullie avonturen te lezen en echt ik geniet ervan.
    Kokkie's kinderverzorgster,uitstapjes,Jannie nu weer als schilder,het is te veel om op te noemen wat jullie daar allemaal doen.Maar jullie hebben beiden wel veel talenten!
    Dat zal ontwennen worden als jullie weer thuis zijn.Geniet er samen maar van!
    Groetjes Lydia L.